Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

Annual Awards Presentation Night 2012

Pada tanggal 2 Mac 2013, satu majlis makan malam telah diadakan oleh pihak syarikat di Hotel JW Marriot Putrajaya. Majlis Makan Malam tersebut adalah bertujuan untuk meraikan semua agent-agent dan leader-leader yang telah berjaya mencapai target yang telah ditetapkan oleh pihak syarikat.

Majlis tersebut telah berlangsung dengan gilang-gemilangnya di mana para agent dan leader yang mendapat anugerah diiringi ke pentas dengan sebuah kereta Lotus Sports. Dianggarkan seramai 100 orang Quality Agents dan Quality Leader yang menerima anugerah daripada pihak syarikat.

Anugerah tersebut disampaikan sendiri oleh CEO Prudential BSN Takaful Berhad kepada setiap Top 3 Quality Agent dan Quality Leader. Majlis itu juga turut diserikan lagi dengan persembahan nyanyian oleh Faizal Tahir.
 


Get Adobe Flash player
        Powered by BlogXpertz
 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...