Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..


Salam sejahtera kepada pembaca blog sekalian...

Di sini kami ingin memperkenalkan produk yang pertama daripada syarikat kami iaitu Prudential BSN Takaful Berhad, yang mana ia diberi nama sebagai :



Faedah-faedah yang ditawarkan oleh produk ini merangkumi semua aspek kehidupan kita seharian sejak dari kecil sehinggalah kita dewasa dan terus meniti di usia emas.

Produk ini memiliki kefleksibilitinya yang tersendiri, di mana ia memberikan anda hak untuk memilih atau menentukan apa yang anda mahukan. 

Sama ada anda akan memperoleh ijazah anda, memulakan keluarga atau merancang untuk persaraan, kami dan produk kami akan sentiasa di sisi anda untuk menyediakan anda bagi menghadapi sebarang kemungkinan dan ketidakpastian dalam kehidupan seharian.

Berikut adalah beberapa soalan yang sering ditanya untuk membantu anda memahami produk ini dengan lebih baik : 

PruBSN FirstLink  |  PruBSN SmartLink  |  PruBSN TakafulLink



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...