Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

Agency Builder Award 2012

Assalamualaikum W.B.T
Untuk membuka tirai dan melebarkan jaringan blog ini, pada hari ini saya ucapkan terima kasih kerana sudi membaca blog saya yang tak seberapa ni. Maklumlah baru nak mula berjinak-jinak

dengan blog.^^ Syukur juga dipanjatkan kepada Allah SWT yang menjadikan semua ini kenyataan. Terima kasih juga staff-staff saya, agent-agent saya, ahli keluarga dan sanak saudara serta pelanggan-pelangan sama ada yang berada di Pulau Pinang dan juga Kuala Lumpur yang telah banyak membantu saya dalam mengembangkan agensi kita ini.

Pada tahun lepas 2012, agensi kita Azrina & Associates Agency telah berjaya melahirkan ramai agent-agent yang berkualiti yang telah membantu meningkatkan produktiviti syarikat kita iaitu Prudential BSN Takaful Berhad. Dengan usaha dan bantuan daripada anda semua, serta iringan doa ke hadrat ilahi, Alhamdulillah kita telah berada di puncak kejayaan. Dan pada tanggal 2 Mac 2013 nanti, insyaallah saya akan menghadiri majlis Annual Award Presentation Night ini yang bakal berlangsung di Hotel JW Marriot Putrajaya dengan tema Glamorous Hollywood. 

Annual Award Presentation Night (AAPN) ini adalah majlis gilang gemilang yang diadakan setahun sekali bagi meraikan kesemua Quality Leader dan Quality Agent yang berjaya di dalam kategori tertentu. Inilah malam yang dinanti-nantikan oleh semua warga PruBSN untuk menyaksikan Top-top Agent dan Leader menerima award dan mendapat pengiktirafan daripada pihak syarikat. 

Nantikan gambar-gambar yang akan dimuat naikkan ke blog ini selepas pada majlis AAPN tersebut berlangsung.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...