Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..



Kami berada di sisi sebelum anda dilahirkan lagi...
Kami bersama anda sepanjang anda membesar...
Kami sentiasa berada di setiap perjalanan anda...







Apakah PruBSN SmartLink ?
Merupakan satu pelan sumbangan berkala berkaitan-pelaburan yang direka untuk menyediakan perlindungan  serta membina dana pendidikan yang kukuh untuk anak anda. Pelan ini juga menganugerahkan kecemerlangan akademik anak anda melalui manfaat uniknya iaitu Bonus Edu Smart.

Pelan ini adalah fleksibel di mana anda boleh memilih tamat tempoh pelan sama ada apabila anak anda berumur 25 tahun, 80 tahun atau 100 tahun.

Apakah perlindungan tambahan yang diberikan oleh PruBSN SmartLink ?
PruBSN SmartLink melindungi anak anda seawal 20 minggu kehamilan. Dapatkan Extra Basic dan kami akan memberikan perlindungan kepada anda semasa kehamilan serta manfaat-manfaat selepas lahir untuk bayi anda.

Apakah pelan yang serupa yang saya boleh ambil jika bersedia untuk bekeluarga ?
Apabila anda sudah bersedia untuk bekeluarga, anda boleh mengambil rider Baby Care di mana rider ini melindungi anda dan bayi anda semasa hamil dan selepas lahir untuk setiap kelahiran.

Apakah manfaaat yang diberikan oleh pelan ini ?


klik gambar untuk lebih jelas











PruBSN kini meluaskan perlindungan supaya anda boleh mula melindungi si manja dari dalam rahim lagi.




Klik disini untuk melanggan sebelum semuanya terlambat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...