Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

Taklimat Di Kolej Komuniti Hulu Langat

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah...syukur ke hadrat Ilahi,kita masih lagi dipanjangkan umur di pagi yang tenang ini..Untuk hari ini, saya ingin berkongsi tentang program yang telah kita jalankan pada petang semalam (Rabu) 20 Feb 2013.



En.Rizal Syahriman sedang memberikan taklimat
Program tersebut yang berlangsung selama dua jam bertempat di Bilik Mesyuarat Kolej Komuniti Hulu Langat adalah untuk memberi taklimat mengenai Perancangan Kewangan Islam untuk menyedarkan masyarakat melayu tentang kepentingan takaful terutamanya, dan juga mengajar masyarakat supaya dapat membezakan antara Insurans dan Takaful.

 


Taklimat tersebut dikendalikan oleh salah seorang agen kita yang bernama Rizal Syahriman Bin Abd Malik yang telah hampir setahun berkecimpung dalam bidang ini. Beliau memiliki banyak ilmu dan pengalaman dalam dunia takaful selain telah mempunyai ramai pelanggan di sekitar Kuala Lumpur. Taklimat tersebut juga dihadiri oleh Agency Manager kita iaitu Puan Azrina Ishak yang mengendalikan sesi soal jawab dengan para peserta.

Sesi Q&A dengan Puan Azrina Ishak


Akan tetapi, adakah kita jugak sedar bahawa kerajaan akan mewajibkan setiap rakyat Malaysia mempunyai takaful di masa depan? Klik disini untuk berita penuh.

Sekiranya anda berminat untuk menjemput kami mengadakan taklimat di tempat anda, anda boleh menghubungi kami di talian 013-2907260 (Azam) @ Puan Azrina Ishak 019-2757167.
 


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...