Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

Seminar Grand Business Opportunity Program (GBOP)

Bertempat di Azrina & Associates Agency Sri Rampai Wangsa Maju, sebuah seminar telah diadakan untuk para agen kita yang baru ingin menceburi bidang takaful...


Seminar ini bertujuan untuk memberikan sedikit gambaran tentang syarikat Prudential BSN Takaful Berhad (PBTB) itu sendiri, di samping untuk menaikkan semangat mereka dan memberikan penerangan yang lebih jelas tentang cara syarikat kita beroperasi.


Puan Azrina Ishak sedang memberikan ucapan

Program ini telah dipengerusikan oleh Agency Manager kita sendiri iaitu Puan Azrina Ishak yang mana beliau sangat banyak memberikan kata-kata semangat kepada para peserta pada malam itu. Selain daripada itu, para peserta juga diberikan penerangan tentang cara bayaran komisen dan anggaran komisen yang yang bakal mereka terima sekiranya mereka menjadi agen takaful PruBSN.
  
Para peserta seminar GBOP



Program itu juga turut dihadiri oleh Encik Amry dan Puan Rohana selaku wakil daripada pihak Prudential BSN Takaful. Program ini berlangsung bermula jam 8.00 malam sehingga 11.00 malam. 




Akhir sekali, sedikit jamuan makan juga turut disediakan untuk para peserta menjamu selera. Bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk menyertai program ini, tak ada masalah. Peluang anda masih lagi terbuka luas untuk menceburi bidang ini. 

Hubungi kami di talian 013-2907260 (Azam) atau Puan Azrina Ishak (0192757167).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...