Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

Adakah Ini Yang Anda Mahu?

Hati ibu mana yang tidak bersedih melihat bayi sendiri tidak seperti bayi-bayi yang lain. Kehidupan normal yang diharapkan untuk si manja, hanya tinggal harapan..Itulah dia apa yang berlaku kepada adik Azim..



seorang bayi yang menghidap kanser mata semenjak berusia 2 tahun..Derita mata memandang, derita lagi bahu memikul..Ibu bapanya terpaksa bergilir-gilir menjaganya setiap kali dimasukkan ke hospital.

Dengan pendapatan yang tidak seberapa, ditambah dengan beban pembiayaan bil hospital menyukarkan kehidupan mereka sekeluarga..Walaupun dengan bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) sebanyak RM300 sebulan belum mecukupi untuk adik Azim..Malah rayuan permohonan zakat daripada pihak Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan masih lagi sedang diproses.

Mata Adik Azim yang menghidap kanser membengkak saban hari
Klik disini untuk berita lanjut.

Tetapi dengan pelan PruBSN SmartLink, InsyaAllah sedikit sebanyak dapat membantu mengurangkan beban anda sekiranya anda dan anak anda berada di situasi di atas..Adakah kita terfikir kenapa adik Azim yang terpaksa menanggung derita sedemikian? Sedangkan dia belum mengenal erti kehidupan..? Tidakkah kita berasa pentingnya takaful untuk kehidupan kita..? Kenapa kereta anda ada insurans/takaful, sedangkan diri kita sendiri tidak ada insurans/takaful?

Hubungi kami 0132907260 (Azam) @ 0192757167 (Puan Azrina Ishak)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...