Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

Insentif

Selain daripada Komisen dan Bonus HPFBB, pihak syarikat juga turut menawarkan insentif-insentif lain untuk merangsang agent-agent takaful supaya terus bergiat aktif.

Di antara insentif yang wajib ditawarkan setiap tahun adalah pakej Percutian percuma ke luar negara dan insentif Shopping Sakan.



Poster di atas adalah di antara 2 insentif yang sedang berlangsung pada tahun 2013 ketika ini. Di mana agent-agent yang berjaya mencapai target yang ditetapkan berpeluang untuk pergi melancong ke Italy @ melakukan Umrah di Tanah Suci Mekah.

Setiap tahun pihak syarikat pasti akan menawarkan insentif-insentif seperti di atas sebagai galakan kepada agent-agent untuk terus berjuang membantu rakyat Malaysia terutamanya orang melayu dan kaum bumiputera..

Anda Tertarik??? 
Klik disini untuk merebut peluang ini dengan menyertai kami.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...