Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

Siapa Agent Anda?

Pernahkah anda menerima panggilan seperti ini??
"Hello..saya membuat panggilan dari Syarikat AliBaba & sedang membuat promosi kepada pelanggan bertuah kami...kami menawarkan insuran/kad kredit/produk lain dengan harga paling murah iaitu hanya RM30 sebulan & anda akan menikmati banyak manfaat antaranya ialah...bla..bla..bla...anda hanya perlu katakan ya dan kami akan membuat potongan melalui kad kredit anda secara automatik, sila berikan no. kad kredit anda?"
BERWASPADALAH!!
Kemungkinan ia merupakan PENIPUAN TELEMARKETING. Mungkin juga ia memang panggilan dari syarikat yang sah. Jika ia memang dari syarikat yang sah, anda janganlah terus berkata YA. Dapatkanlah dahulu nasihat dari agen anda ataupun boleh terus hubungi SAYA. 

Biasanya produk-produk yang ditawarkan agak murah, tetapi adakah ia bersesuaian dan memenuhi keperluan anda? KENALKAH ANDA DENGAN SIAPA ANDA BERURUSAN?? SIAPAKAH YANG MENELEFON ANDA ITU?? Jika sesuatu berlaku dan anda ingin membuat tuntutan tetapi terdapat masalah atau pertanyaan, kepada siapakah yang harus anda rujuk??

Nasihat saya JANGAN ambil apa-apa produk dari panggilan telemarketer. Seelok-eloknya datanglah berjumpa terus dengan agen atau syarikat berkenaan. Jika ANDA ingin mendapatkan khidmat konsultasi mengenai produk-produk Takaful, kad kesihatan dan kad perubatan dari PRUDENTIAL BSN TAKAFUL, anda boleh terus menghubungi saya. 
TAKAFUL is sold not because somebody must die, but because somebody must LIVE.
TAKAFUL ditawarkan bukan kerana seseorang akan mati, tetapi kerana seseorang harus HIDUP. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...