Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

"Kotak Bertutup"

ANGGOTA polis trafik IPD Klang Utara melihat keadaan kereta pasangan terbabit yang rentung.





Baru sahaja semalam, Harian Metro menyiarkan berita tentang seorang gadis berumur 21 tahun yang meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Hari ini, Harian Metro sekali lagi menyiarkan berita tentang kemalangan jalan raya yang mengorbankan nyawa seorang penuntut sebuah kolej di Gambang,

Adakah kita tidak merasa ngeri??? Saban hari pihak media berulang kali menyiarkan berita tentang kemalangan jalan raya..Adakah kerana kita masih lagi belum terlibat dengan kemalangan jalan raya?? Adakah diri kita kebal daripada terlibat dengan kemalangan?

Kita semua sedia maklum dan tahu tentang tarikh lahir masing-masing..tapi adakah kita tahu akan tarikh mati kita? Adakah anda sudah bersiap sedia menghadapi mati? Sudahkah anda menyediakan harta pusaka kepada waris-waris anda selepas ketiadaan anda?

Kuantan:“Mak, Achik habis belajar nanti tolong carikan kotak simpan barang, tapi kotak itu mesti bertutup,” kata penuntut Kolej Matrikulasi Gambang di sini, Nur Ajlaa DZukarnain, 19, sebelum terbunuh apabila...Klik untuk maklumat lanjut

Klang: Tindakan pantas seorang suami mengusung keluar isterinya beberapa minit sebaik kereta mereka terbakar menyelamatkan isterinya itu daripada rentung selepas...klik untuk berita lanjut
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...