Ads 468x60px


Text

  • Pelan PruBSN Takaful

    Kehidupan tanpa perlindungan ibarat anda duduk tanpa kerusi..ibarat anda berjalan tanpa tongkat apabila tidak lagi boleh berjalan..

  • Adakah Anda Belum Terlambat ?

    kata-kata 'Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara' sering bermain di fikiran kita..tapi adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?

  • Adakah Ini Impian Anda?

    Apakah impian anda? Kereta mewah? Rumah banglo? percutian luar negara? Sertai kami dan anda bakal memenuhi impian anda..

Maut Hari Ke-Empat

Malang sentiasa tidak berbau apabila kita tidak berwaspada. Satu lagi kemalangan telah berlaku di mana mangsa yang baru saja 4 hari bekerja telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Mangsa yang berumur 21 tahun meninggal dunia serta merta di tempat kejadian..Berita lanjut di http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/2013040807304420130408073044/Article/index_html

Cuba anda bayangkan, sekiranya perkara ini terjada pada ahli keluarga @ anak-anak kita yang baru nak membina kerjaya dan kehidupan sendiri. Adakah kita mampu menghadapinya? Bayangkan anak kita yang baru mencecah umur 21 tahun meninggal dunia..Sudah pasti mereka tidak mempunyai simpanan untuk dijadikan harta peninggalan, walaupun pada hakikatnya harta bukanlah segala-galanya, apatah lagi harga nyawa anak kita..Bukan niat saya untuk memburuk-burukkan mangsa, tetapi untuk dijadikan iktibar kepada orang lain..Saya memohon maaf kepada ahli keluarga mangsa, sekiranya mereka terbaca artikel ini..

Dengan produk Prudential BSN Takaful yang direka khas untuk kanak-kanak, (Klik disini untuk penerangan produk) kita boleh mengambil takaful untuk anak kita seawal 20 minggu dalam kandungan sehingga berumur 25 tahun..Ini adalah sebagai langkah dan persediaan awal untuk anak kita menghadapi sebarang kemungkinan..

Bertindaklah sebelum terlambat..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...